TJENIS BLOGGISHEN!!

2011-10-15 @ 06:26:18

Igår kväll hade jag planerat att bara ligga i soffan hela kvällen, men så blev det inte. Vi firade min värdpappa som fyllde år med tårta och mat. Sedan vid 22.15 kom John(min homecoming date) och hans kompis och hämtade upp mig. Sen bar det av till gymmet. (Jag var dödstrött redan innan) Vi spelade volleyboll med några främmande och trevliga 25+are i 1,5 timme och sedan lite gym.
John och "kommer inte ihåg hans namn" åkte tillbaka för att hämta badkläder til poolen,men jag var alldeles för trött.. Kom hem halv ett och stupade i säng.

John flyttar tyvärr på lördag så vi sa hejdå också(kanske för gott..)


HAPPY B-DAY THE WORLD'S BEST HOSTDAD STEVEN!


Kommentarer
Postat av: Peder Sörensson

Hej L,

kul med nya familjen, du verkar stortrivas. Glöm inte din pappas födelsedag idag!!!

kram från farbror kungen

2011-10-15 @ 14:15:12
Postat av: Åsa Sörensson

Hur många år fyllde din värdpappa?

2011-10-17 @ 12:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0