HAPPY APPLE FARM

2011-10-24 @ 03:04:55
Vaknade upp hos Ingrid och åkte därifrån till Happy Apple Farm. Mötte upp min familj där och valde ut årets pumpor. Blev ett par fina, stora, små och vårtiga pumpor. 

Jag Marnie och Sarah åkte igenom Downtown Colorado, Old Downtown Colorado, Garden of the Gods  och till sist till Manatue Springs där vi åt middag på Stagecoach Restaurant. Åh vad gott det var!! Beställde in en stuffed steak and baked potato. Yummie!!

Tog en långpromenad med Charlie när jag kom hem och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik, skypear, äter och tänker.

Det är SÅ vackert ute. Höst i mitt hjärrrtaaaaaaa!

From America with love.






Starke Adolf


Just got my boobjob done










Kommentarer
Postat av: sofia

sv; Jaa!! Det var första gången jag skypeade med Karin sen hon åkte så verkligen tihihi. Men du va underbart härliga bilder!

2011-10-24 @ 07:11:26
URL: http://bjursaker.blogg.se/
Postat av: Åsa Sörensson

Vad snabbt det blev höst. Tyckte nyss att du hade högsommar. Förstår att du njuter! Då blir det att skära pumpansikten. Det är du ju bra på!

P&K mamma

2011-10-24 @ 08:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0