VAD SKA JAG GÖRA

2011-10-29 @ 02:00:51
Hello! Fredovet och dagen har gott hyfsat snabbt. Scorade alla rätt på historia provet och engelska glosorna gick det nog också bra med.

Har precis dushat och fräshat till mig inför kvällen. Om en halvtimma blir jag upphämtad av Michiah för att åka lite tidigare till restaurangen och förbereda. Sedan kommer resten av alla så blir pizza all night long och kanske the haunted house igen. Så kul!! Det roliga är att nate's jobbar på Fargo's där vi ska äta så jag hoppas han kommer servera oss så jag kan håna honom lite haha

Bäst att jag målar naglarna nu så de hinner torka, tjosan!!


Kommentarer
Postat av: S

heej! jag tycker om din blogg jätte mkt och tycker det är jätte häftigt att se när du pratar om såna saker som är sååå typiskt amerikanskt!! skulle vara jätte kul att vara utbytesstudent!!

jag har bara en fråga och det är vem är den ingrid du pratar om hela tiden?? hur känner du henne?? du kanske har skrivit om det i din blogg men jag har nog missat det då!:)

2011-10-30 @ 10:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0