VECKAN

2011-10-01 @ 20:19:27
Verkar inte som att det går och ladda upp bilder, bajs på blogg.se Men här kommer en uppdatering i alla fall, bilder komer senare.

Onsdag. Cowboy dag, trevligt trevligt. Har börjat få problem men min axel/lunga, men nu den högra. Gick därför inte jättebra att springa, gick till hon som har hand om skador för att reda ut det, kom inte fram till något dock. På med rosa t-shirt, svart nikeis och spandex för att vara redo inför Powder Puff. Vi mötte freshmans först och höll faktiskt på att förlora(skämms seniors, skämms!) Men vi vann och mötte Juniors i finalen. Jag spelade center(vi snackar om amerikansk fotboll om jag glömde nämna det) Jag var tydligen THE BEAST i laget, handbolls instinkterna kom till mig kan man väl säga. Plus att alla tjejr är så svaga här. Hade tre tjejer på mig, men lyckdes komm förbi och bröt nästan en tjejs finger?!?! Weird. Vi vann allt i alla fall, GO SENIORS!! Peach Fuzz - Killar spelar volleyboll. The Juniors vann, olyckligtvis.. Blev frågad till homecoming efteråt så nu har jag en dejt. Åkte till YoYoghurt med Kristen och hennes familj. Ett glasställe. Glassen va okej, men tillbehören var ännu bättre. :)









Torsdag. Dressup day. Kännes kul att gå med klänning och höga klackar till skolan. Blir ju längt av alla här typ, folk är så korta. Hade matteprov, grupp test haha och US History prov, det var svårare. När jag kom hem visade det sig att Wasson, min gamla skola spelade volleyboll mot Sand Creek en skola inte så längt härifrån. Åkte dig och träffade alla i gamla laget. Känndes super att träffa Emily igen, hon är alldeles för söt hon!




Okej.. jag gillar inte alls bilden, hemkommen från skolan och supersliten.. En av mina favvoklänningar med transparent rygg, Urban outfitters stkholm och homecoming klackarna.



Rachael, Haley och jag på wasson matchen

Fredag. Spirit Day. Hade itne planerat att gå till skolan, men blev så i alla fall. Hade inte så värst mycket att göra, slappt. XC efter skolan och sedan hem och slappa. Kollade 3 avsnitt av True Blood, umgicks med familjen som jag trivs så himla bra med och bara njöt av en hemma kväll. Hade Homecoming Game ikväll, men jag orkade inte gå, samma sak som de andra footballs matcherna så..

Lördag. Skypetid och pepp inför homecoming dance, jag är fan nervös, vet inte varför.. Höres!

Kommentarer
Postat av: pappa

2011-10-02 @ 09:45:29
Postat av: pappa

Roliga att läsa om dina äventyr. Ha det så bra på din Date.

2011-10-02 @ 09:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0