BREAKFAST

2011-09-08 @ 18:42:16
Hello there!
Tänkn så skönt det är att sova i en källare, allt är så tyst och mörkt, love it!! Drömde massor om min nya värdis och om hur jag kommit in i deras vanor osv. kuligt ni! Men drömmen var inte verklighet ochdet visade sig i morse. Jag tänkte att när jag ändå har tid kan jag laga pannkakor, så jag börjar leta efter ingredienser och en stekpanna. Jag går ifenom varenda skåp och hittar inte ens pannan.. Var fasen har de stekpannan?!?! Ger upp och tänker att jag kan steka i en kastrull i stället. Nu var det bara att hitta ingredienserna, det går bra till en början, men mjölet hittar jag inte även om jag går igenom alla skåp tre gånger samt garaget.
Jahopp, det blir väl flingor och mjölk då tänkte jag. Men tror ni att man hittar flingorna då eller?!?!?!? NEJ!!
Efter ett tag inser jag att det finns en garderobsdörr intill köket, så varför inte titta in?! Och vad tror ni inte jag hittar om ett STORT SKAFFERI......... Yay, jag hittade det, men nu orkar jag inte med pannkisar längre, även om jag inser att stekpannan hänger mitt i köket.
Te, cookie crisps och rostade mackor med nutella fick bli dagens frukost, men jag klagar inte. Det är ju ändå nutella vi snackar om!!!

Kolla, de lämnar lappar till mig!! Åhhhhh vad jag gillart!!



Kommentarer
Postat av: sofia

oh muummmssss

2011-09-08 @ 21:44:35
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0