CAR WASH BABE

2011-09-04 @ 00:29:36
Är nu hemma efter en car wash som började med gåshud och slutade med solbränna, ingen vacker dock. brända knäveck, armar, näsa, haka och kinder, haha! Jag jobbade båda passen, 9-3 då jag ändå inte hade så mycket annat för mig. Förutom att tvätta bilarna har vi försökt locka bilar till att tvätta sin bil, vilket resulterat i raspig hald, huvudvärk och trötthet. Coach bjöd på pizza och Maya, som fyller år bjöd på cupcakes och godispåsar till alla. Fet som en get väntar jag nu på dagens andra dos av pizza som serveras till middag. Allt som allt har jag haft en toppen dag, men nu väntar en powernap. Puss!




Jag och födelsedagsbarnet




The coaches. Headcoach i mitten och min till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0