CONSERT

2011-09-28 @ 05:28:09

Idag är dagen då det smäller, konsert med kören och mitt och Mandie's solo ska framföras.

Dagen är varit bra, har blivit värsta bokmalen.. Läste ut första boken i gossip girl serien och nu läser jag "it girl" som handlar om Jenny(från gg) när hon byter till ett nytt high school. Har verkligen fastnad med jag vet inte varför riktigt. Har för en gångs skull funnit grejen med att läsa kanske. Tog med mig 4 svenska böcker från min bokhylla hemmifrån som jag inte läst förut. Tänkte att om jag det är de enda svenska böckerna jag kommer ha kommer jag allt läsa dem. Nu är jag inne på min tredje så det går fort. Älska att ha tid till saker, även om jag har en massa att pyssla med här varje dag så är det skillnad från hemma. Jag är helst enkelt inte van vid att ha tid.

Spelade in våra låtar 2/3, eller rättare sagt Luke. Tar ett tag att ladda upp dem, men förhoppningsvis kan jag publicera dem imorgon. Så här såg jag ut under konserten idag i alla fall.




Ny (seglar)blus/linne från Werthinton


Kommentarer
Postat av: s

har också läst den hihi

2011-09-28 @ 16:28:06
URL: http://septemberbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0