DAGENS SHOPPING

2011-09-08 @ 23:31:56
Min först ensamma dag har jag spenderat byta med att byte header då en kompis snällt påpekade att det stod spings istället för springs... Så blind man han vara ibland. Är det många av er som inte ser headern förresten? Jag får inte upp den på min dator och har inte fått det på ett halvår eller så. På min Iphone funkar det dock...
Har dessutom slappat, spelat in en film på huset som jag ska visa er så småning om och gått till affären. Det ligger nämligen en stripmal 500meter härifrån, sjukt nice! Där har de frisörsalonger, massagesalonger, mataffärer och en massa annat trevligt. Nästa gång när jag har mer tid ska jag ta en take-away caffe med mig, har nämligen ett starbucks café där, mohahah den ni!!

Fick med mig lite småsaker från affären. InStyle kostade knappt 35 kr och är fylld med 600 sidors mode, hemma skulle det nog kosta 100kr minst..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan inte se deen

2011-09-09 @ 01:28:39
Postat av: Anonym

man kan inte se den & jag vill höra historien om varför du bytte familj! :)

2011-09-09 @ 18:25:06
Postat av: sofia

aeeee nu är jag avis på riktigt, starbucks så nära!!

tyvärr ser inte jag heller headern..

2011-09-09 @ 19:46:00
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0