DENVER SATURDAY

2011-09-18 @ 21:38:34
Vaknade upp hos Shelby och gav mig sedan på våfflor till frulle. Skön morgon som sedan följdes av  Denver med familjen, Sarah blev upprings av en modell agentur där vi spenderade en timme. Sedan bar det av till the Aquarium, Vi gick runt där och jag med huvudvärk. Avslutade Denver med att äta middag på samma ställe. Jag beställde in räkor och spicy pasta, mycket gott!! Alla delade på en god efterrätt och sedan åkte vi till Ingrids familj. Grace sov här inatt och jag och Ingrid gick på bio igår, "I don't know how she does it" Den verkade inte så bra according to the trailer, så vi hade inte så höga förhoppningar. Därför tyckte vi väl att den var bra. Utytte en massa norska och svenska prat och åkte jag hem lycklig som en gris och somnade som en stock.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0