I SÄKERT FÖRVAR

2011-09-15 @ 00:50:16
Sååå.. Första dagen på Vista var ju som sagt bra, men om jag nu inte hade bytt skola hade jag varit med om en lockdown.
Klockan fyra i fredags så kom nämligen en 21-årig kille tilll skolan med pistol. Han slog en kille och jag vet inte om han riktade pistolen mot den andra killen, men han hade i alla fall två i bilen.
Folk har gjort väldigt stor sak av det då ingen sköts och mannen är fast är det lugn nu. Men vapen på skolans property är ju aldrig särskilt bra. Nyheterna var där och spelade in något litet med.  KLICKA HÄR

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att du slapp uppleva detta! Jag tror nog att det är säkrare där du nu bor och går i skolan. Pust!!! Kramis

2011-09-15 @ 22:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0