LAST DAY AT WASSON

2011-09-08 @ 06:25:40

Gick min sista skoldag på Wasson HS igår. Med en ganska chill dag trallade jag mest runt och tänkte att detta är sista gången jag ser de här människorna, åtminstone nästa alla. Tråkigast var det att lämna Nate, han har varit min bästa vän här sedan jag dag ett.
Sen till den sorgligaste delen av dagen, volleybollträningen. Då min första värdfamilj inte var den roligaste fick jag helt enkelt göra det bästa av situationen och hitta något jag verkligen tycker är kul. För mig har det varit volleybollen, det är det jag har älskat att göra här. Brudarna är hur bra som helst och har gjort att jag inte varit den där borttappade ungen i matsalen eller den där personen som gått vilse konstant. Speciellt bra överens har jag kommit med Emily, Nates lillasyster. Hon den där tjejen som älskar att spana på snygga killar och som jämt säger högt och tydligt "He's so HOT!" eller "He's so CUTE!" och går fram till killen efteråt. Hon är också tjejen som övervälmt mig med komplimanger, skämtar och håller humöret uppe på träningarna och konstant slår mig på rumpan(och jag gör såklart likadant tillbaka). Vi pratar om allt mellan himmel och jord. Och efter denna beskrivning kan ni ju inte annat en gissa på att jag tycker att hon är totally awesome! Något jag inte nämnt är att hon är 97a och som ni förstår är det inget problem, vilket bådar gott till nästkommande år som jag ska spendera med 95or.
Efter träningen släppte jag bomben om att jag har bytt värdfamilj och därför också byta skola. Detta slutade med rena gråtkalaset och en massa "I'll miss you" och "I love you bunches" snack. Som väntat var det grymt jobbigt att säga hejdå till Emily, men jag hoppas vi kommer ses på helger i alla fall, och likadant med Nate. De där Willis syskonen är en guldkorn de där. Men jag måste säga, som jag nämde i föregående inlägg att det här verkligen oroar mig. Jag har inte ens känt dessa prickar i en månad och grät som jag gjorde..
Även om det var jobbigt ångara jag inte att jag kommer byta skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0