SEGERN ÄR VÅR

2011-09-25 @ 01:11:06

I'm back from the game! College football är bara liiiiiiite större än highschool football. Flygplan släppte ner folk i fallskärmar, de tog in en falk som flög omkring, massor mat, folk kommer dit timmar innan matchen börjat för att peppa, cheerclinic(som Sarah deltog i), ett väldigt väldigt bra martching band och såklart en massa blivande soldater från 18- och uppåt. Massa saker helt enkelt. Antar att jag är så övervälmd att jag inte minns allt + att jag börjar ta vissa amerikanska saker för givet.
Vi vann väldigt lätt, så vi åkte hem lite tidigare. Go Falcons!!







 




Kommentarer
Postat av: sofia

sv; TACK FINIS! oh vad avis jag är på dig, så roligt du verkar ha. vill också gå på collage fotboll!!

2011-09-25 @ 22:20:50
URL: http://bjursaker.blogg.se/
Postat av: ..

kan du inte göra ett inlägg där du förklarar lite om varför du bytte familj :)?

2011-09-26 @ 19:34:00
Postat av: karin

åhh har du köpt toms?!! jag måste också göra det, ALLA har toms här ;)

2011-09-28 @ 03:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0