SUPER HERO DAY - CROSS COUNTRY

2011-09-27 @ 03:26:55

Förberedde mig för superhero day men att sova för jävligt. På med makeupen som jag sedan ändrade till vanliga sotade ögon, föda läppar och lockar i håret. Till det bar jag svarta kläder och en cap(starwars).
När jag kom till skolan var det precis som i sverige, bara några som klätt upp sig. Kände mig felplacerad.. MEN, jag behöll capen på och sket i det, är det superhero day så är det superhero day.



Efter skolan var det cross country som gällde. Önskade redan då att jag druckit mer vatten under dagen. Sprang iväg 1 mile(1,7km) till ett fält som kändes som en öken. Torrt gräs, massvis med sand, torkad lera(ser ut som pusselbitar ni vet). Tillsammans med det lägger vi på 35 grader, strålande sol, ingen skugga, blå himmel och sjukt torr luft. Har ännu inte vant mig vid altituden. Tänk att de riktigt duktiga löparna åker till sånna här ställen bara för att tränna höghöjdslöpning. I alla fall, mitt i den så kallade öknen sprang vi 800m intervaller. Vilket helvete säger jag bara!! Sedan sprang vi 1 mile tillbaka.

Nu sitter jag här halvtrött och skypear med Elsa igen.


Kommentarer
Postat av: Åsa Sörensson

Du kommer att vara grymt vältränad när du kommer hem. Se det som en möjlighet! Jag håller med dig, är det superhero så är det. Varför fega ur!

När vår vi se dina klänningsinköp??? Puss mamam

2011-09-27 @ 08:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0