THURSDAY

2011-09-16 @ 00:46:10
Tjenis!!

Det svenska vädret verkar ha kommit hit, suck!! Igår började det regna och det fortsatte fram till i morse. Väldigt ovanligt för att vara Colorado Springs, det har i stort sätt aldrig regnat så mycket här sedan min värdfamilj flyttade hit. I Sarah's skola har det läkt in och något kontor i min nybyggda skola har också blivit drabbad(men bara lite).

Dagen har varit bra, en del plugg att göra men men. Blev fastfood efter skolan, Arby's, mums mums! Nu kollar jag på näst sista avsnittet av OTH season 8 slltså senaste. Blir att spela lite gitarr och göra färdigt min historialäxa innan det bär av till Vista Ridge för att titta på mina kompisar som spelar Varsity Volleyboll, kul kul!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0