TJENIXEN

2011-09-23 @ 19:37:12
Tjena mittbena!

Ledig idag, skönt! Sov till 10, käkade en god och lugn frulle och nu har jag hängt här ett tag. Ska ta och ta på mig träningskläder och sedan gå(för första gången) till skolan. Har nämligen träning med Powder Puff idag, vilket betyder att football senior killar ska träna 35 senior tjejer i amerikansk fotboll. Det ska bli intressant! Har tre träningar och på onsdag väntar match. Sjukt kul ska det bli!! Vetifasen hur jag ska hinna med mitt plugg, menmen det tar vi då.

Igår var jag och handlade Homecomingdress och skor. Kunde inte bestämma mig, så jag köpte två, men efter lite rådgivning från herrarna i huset har jag nu bestämt mig vilken jag ska ha. Har inga bilder än, men det kommer ikväll, båda klännningarna OCH skorna.

Luke kom hem igår också, min värdbror. Skön kille på tretton vårar som påminner om min riktiga bror, Ludvig, väldigt mycket. Typisk 13årig kille som ska bryta mot regler och snacka med brudar hela tiden. Det ska bli ett roligt år det här!

Nu måste jag dra, pusselipuss

Skickar en fet kyss till tjejen till vänster på bilden, KAKAN!!



Kommentarer
Postat av: hannananas

alltså jag saknar er så mycket att jag får ont i magen, ni är bäst!! <3

2011-09-25 @ 09:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0