WE WILL STAND VICTORIAS!!

2011-09-01 @ 04:44:40

Mycket saker på g.. och gud så trött jag är. Har stannat uppe sent på kvällen för att kunna skypea med famlijen på morgonkvisten(extra trevligt var det att prata min brorsan min!!). Här på high school är det inte stora prov som gäller, utan det blir istället en massa småläxor. Får i stort sätt läxor i varje ämne var eller varannan dag. Eftersom att jag har matte varje dag så gäller också läxa varje dag. På lektionen går vi igenom läxan och har genomgång om det nya ämnet, mendan i stort sätt allt räknande görs hemma. Har varit och fixat grejer med mobilen och spelat volleyboll och bara haft alldeles för mycket att göra och tänka på för att orka hålla huvudet på topp att jag glömt mina biljetter jag ska sälja.

På lördag har volleybollaget car wash funraiser och jävlar vad det ska tvättas!! Ska sälja tio biljetter för $3 styck. Än har jag bara sålt en.. Hoppas på att min värdfamilj vill köpa, har nästan förhandlat mig till en biljett, men så lätt är det inte. 

Imorgon väntar premiärmatch och jag är sjuuukt taggad!! För att visa att vi ställer upp för laget och tar det seriöst är det finkläder som gäller i skolan imorgon, det är även för att vi ska se proffsiga ut när vi intar Michell High( Isaac's skola). Har redan packat ner matchstället och ska förhoppningsvis få en god natts sömn. Humöret ska vara på topp hela dagen har jag bestämmt och då krävs en extra timmes sömn.

Så.. nu har jag suttit och pluggat historian inom Internet med favvofikan och nu väntar (bara) förberedelser till en engelska uppsats. Har ingen aning om vad jag ska skriva om så problemet återstår att se över.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0