FACIAL

2012-04-02 @ 03:57:00

Efter att ha skypat och konverserat med värdföräldrarna fick jag skjuts till gymmet där jag hade bokat in mig på ansiktsbehandling. Efter en timmes avslappning på den underbara salongen och betalat 450 spänn tog jag en 20min lång promenad hem där kyckling väntade på grillen. Årets första grillning där vi också satt utomhus och åt. Till efterrätt brev det goda brownies, härligt härligt! Om någon vecka kommer nog några snöstormar och den 30 gradiga värmen försvinner.

Nu ska jag läsa lite i boken Catching Fire, anda boken i hunger games serien och göra lite läxors. Imorgon börjar skolan igen efter två veckors spring break. Lovet har varit så bra att jag nästan glömt hur det är att vara i skolan. Lämnar Colorado om runt 60 dagar,hjälp!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilket underbart slut på lovet! Jag kanske ska passa på att gå på en behandling jag också då vi kommer. P&K

2012-04-02 @ 12:58:39
Postat av: Augusta!

Hej! Jättebra blogg! Asså jag har alltid velat åka till USA, och det du gör värkar så himla roligt!! Tyckte du att det var jobbigt dom första veckorna? typ hemlängtan och familjen?

Kram Augusta :)

2012-04-02 @ 22:24:53
URL: http://augustaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0