A DIFFERENT CITY EVERY NIGHT

2010-12-20 @ 10:42:47

Godermorgon! Går kvällen slutade med att kaka sov här, ovanligt? Nae, skulle säga att i stort sätt varje gång hon bryter sigin i mitt hus sover hon här också. But I like it!  Känns ändå som att det var rätt natt hon sov här, ska ta spruta och skintest idag, help us?!? USA är lite smått jobbiga när man ska behöva ta en massa sprutor och tester heela tiden. Nu gör Kaka frukost till mig, mihi. Ganska skönt att ha en liten tjänare sådär. Nae, bäst jag hjälper till nu, ska träna vid tolv så snabba puckar blire! Btw. I l o v e b r e a k f a s t !

Hehe, vi kollade igenom våra videos sen vi var i österrike förra påsken, haha! Tror aldrig jag har skrattat så mycket till ett egetgjort klipp. "It will break!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0