LATE UPDATE: 21 DEC - EN NYTAGEN BILD + 10 FAKTA PUNKTER OM MIG

2010-12-24 @ 00:34:47

Bild från i tisdags.

1. jag heter hanna och maria i mellan namn, lite roligt att vi gransnäs tjejer som brukar hålla ihop alla heter maria i mellan namn.
2. jag tycker det är ganska kul att spela pacman ibland, just för att jag jämt vinner. Spelar på min psp.
3. jag har ett födelsemärke på min högra arm. syns på bilden.
4. jag små äter en del ibland.
5. jag brukar räkna de vita sträcken på övergångsställena, typ tvångstanke. Den börjar att ge sig som tur är.
6. Jag hatar äckliga duvor på stan. Träffade på en inne på espresso house en gång, inte alls kul.
7. Jag hatar ormar, tänk er att ha en sån slingrande på er blää. känslan av att ta på de är vidrig!
8. Jag hatar bananer. Pappa säger att det bara är nått jag har fått för mig, men jag undrar då varför jag inte har ätit en banan på cirkus 12 år?
9. Hatar när folk ber mig hålla deras bananskal.
10. Jag tog två sprutor idag, en i varje arm. USA som vill att man ska ta en massa innan man åker dit ett år. Den ena gjorde väldigt ont, och jag kommer förmodligen inte få bada på ett par månader..

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0