BEAUTY WEEK +++++++++++++++++++

2010-06-02 @ 22:00:22
Hallu! Kom hem från stan för en timma sen. Inte nog med att jag slingade håret i måndags och naglarna igår, var jag idag på ansiktsbehandling och massage. Hur bra låter inte det? Det jag har kvar är att epilera benen och busa lite, sen ska nog jag vara mer än förberädd på avslutnings middag, avslutning och sommarlov. Skulle vilja förja ögonfransarna med men jag vet inte riktigt, det har börjar bli en vana, vilket inte kommer hålla speciellt bra i längden.
Hittade en skolavslutningsklänning igår som jag handlade hem idag också, den är super fin!

Nu ska jag fixa lite med klassresan som bär av på söndag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0