---------------------------------

2010-05-08 @ 20:36:06
Hejsan! Trött Lovisa som sitter här.. Dels pga. att jag gick upp innan sex igår, spelade innebandy hela dagen(som förövrigt gick som det gick), grillningen med mina fina tjejor i blåsten och för att jag var tvungen att gå upp tidigt idag också för att gå till skolan och ha Spring Fair. Regnade som bara den så vi fick sluta ganska så tidigt, vilket gjorde att jag gick hem och sov 3 timmar.
Grillade med nårga kompisar från Gransnäs igår, blev mycket mashmellows(hehe fin stavning där) korv bröd och annat, mådde dock lite illa efter ett teg ;). Annars hade vi det jätte mysigt, var så kul att träffa alla på en gång!

Nu ska jag kolla på Bell&Tyra Show :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0