PEACEFUL EASY FEELING

2010-11-18 @ 19:15:50

Hallå där i lådan! Kom fram till att jag hade något att göra till alla lektioner idag, dock hade jag bara tre. Jobbigt, men det känns som att allt gick bra så det är endå okej.

Eftersom att jag ska till gransnäs i helgen(TAGGA!) så pluggar jag lite nu. Kommer väl dö när jag komemr hem sen annars. Fysik står högst på listan, inte direkt mitt bästa ämne. Väntar på att pappa ska hjälpa mig då jag kan vara micket trög i bland...(typ ofta?!)

Har på senaste tiden kommit av mig från allt plugg som jag tjatar om hela tiden pga. att jag tänker på julklappar. Älskar jul och alla dess paket. Visst, det är jattekul att få paket och man blir så glad osv. Men det är inte vad jag tycker är roligast. Det bästa är att ge bort klappar. Komma på en idé, slå in allt och ge bort det och göra någon glad! Så det är vad jag tänker på, vad jag ska ge alla sötnosar i mitt liv. Har ett par idéer på gång men inget färdigt direkt. Det är ju ett tag kvar, eller visst ja. Det är ju bara en månad!

Förra året sydde jag en del sista minuten saker, handlade lite, skickade julkort och sen paketparty såklart. Den här julen lär väl bli liknande, får se vad nissa Lovisa hittar på. Är sugen på att börja redan nu!

Puss!



2 år gammal jul bild på moi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0