PROUD OF MYSELF

2011-12-30 @ 04:29:15
Lästa klart Breaking Dawn i morse!! Tror vissa av er är lite förvånade, typ Ingrid och Bengan haha. Det var på tiden va?

Annars då? Jo, jag åkte till gymmet med Ingrid och hennes familj idag. Ville inte köra på för hårt efter att precis haft maginfluensan, men det gick bra. 30 min på the crosstrainer och yttligare 15 min på en arm grej. Har ingen aning om vad den heter men låt oss kalla den armcykeln. De använder den på the biggest looser haha..

Förutom det så skypade jag med med Sixten idag. Åh vad jag längtar efter den tjejan. Hon är så himla bra och gör mitt liv mycket mindre komplicerat. Pöss på däj pärlan!

Nu väntar jag på att Audrey ska komma hit. Det lutar mot ett litet gossipgirl marathon så det blir suuuper!! Hon sover här så hon blir den första amerikanaren att sova i min säng hahaha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses snart Sööören! :) I alla fall så kan vi ju ta och höras snart igen. Jag saknar dig så och du är så himla himla himla bra! <3

2011-12-30 @ 16:46:21
Postat av: s

wohooo go lovisa!

2011-12-30 @ 18:20:56
URL: http://septemberbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0