SLEDDING BIG TIME!!

2011-12-24 @ 01:11:35
Igår sov jag som sagt hos Audrey. Vi drog på oss tjocka ytterkläder och tog oss till en minibacke för att åka pulka. Sedan tittade vi på crazy stupid love, vilken var sjukt DÅLIG!! Heta Ryan Reynolds var med och det var väl den ända anledningen till att jag faktiskt kollade färdigt på filmen. Efter 11h sömn drog vi på oss ytterkläderna igen och knöt fast ett rep till bilen och åkte efter den. Hahahah det var så himla roligt! Inte lika roligt som att åka ring efter en båt, men i alla fall. Helt klart en lyckad start på dagen.
Nu ska vi fira värdfarfar som fyller år idag. Blir middag och tårta här hemma, sedan drar vi till en singalong pub och sen en promenad längs the Broodmore. Vi ska kolla vi de fina juleljusen så jag tar med kameran.

GOD JUL PÅ ER DÄR HEMMA SOM ÄR 8h FÖRE !!! <3






Kommentarer
Postat av: farmor

God Jul och Gott Nytt År från mig och Bosse. Hoppas att boken kom fram och att Du tycker att den är lika bra som jag gör! Kul att läsa Din blogg! Jag älskar bilderna! Puss och kram från farmor

2011-12-24 @ 10:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0