FOOTBALL

2011-09-18 @ 19:10:52
Efter mycket om och men fick jag reda på att jag får vara med i c-laget om jag vill. HAr inte bestämmt mig än, kanske blir cross country istället. C öaget består bara av 97or och några 96or, vilket betyder ganske mycket drama och annat omoget. Vet inte om jag pallar med det i höst. Spelar ju en sport för att jag vill lära känns människor också. Främst seniors.

Efter skolan bar jag, Shelby och Aspen av till Aspen's hus. Där fixade vi oss iordning och åt pizza. Älskar alla sjuka frågor de ställer till mig om Sverige. Sedan vidare till Walmart för att handla glitterspräy och ögonglitter. Efter att ha fixat med allt det stod vi på Falcon Stadium där vi, Vista Ridge mötte våra rivaler Sand Creek. Vann gjorde vi med ungefär 34-3. Efter att matchen var slut och jag lärt ut x antal svenska fraser sov jag hos Shelby. Mycket trevligt!! Toppen start på helgen kallar jag detta.




Aspen, jag och Shelby!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0