HURTIG ONSDAG

2012-04-18 @ 21:42:06

Hejsan!

Lyckades städa källaren ordentligt igårkväll gör att få tid till annat under min onsdagsmorgon. Inte för att jag planerade att plugga eller så, istället tränade jag ordentligt.

Gick på en 10min promenad med vovven, gick 30min till gymmet, tränade en timmes balanced fittness, åt lunch/frukost där, en wrap och gick 30min tillbaka hem för att göra i ordning mig för skolan. Jag har tyvärr väldigt ont i svanskotan, vet inte vad det beror på men det har gjort ont i två veckor nu, någon som vet vad det kan bero på?

Somnade nästan under min spanska lektion och nu ska jag snart spela upp gitarr för klassen. Har 1,5 timmes tennis efter skolan och sen går jag till slut gå hem och soooova(borde plugga........)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hurtbulle! Snart tar vi klivet över pölen, en månad kvar. Puss Pappa

2012-04-19 @ 10:27:31
Postat av: Ulrika Cederberg

Hej tjejen! Vad duktig du är/har varit på att blogga. Rebecca är inte bra överhuvudtaget på det men vi pratar desto mer via skype

Jag vet att familjen, din svenska, kommer över till dig.... När? Vi åker till Rebecca också. Hon kommer hem 26 juni. När kommer du hem? Vore trevligt om vi alla kunde ses och få höra om er tjejers år. Massa kramar och fortsätt skriv. /Ulrika

2012-04-22 @ 10:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0