I HAVE A DREAM THAY ONE DAY...

2012-04-13 @ 16:07:00

Tjena! Efter två helvetesdagar hade jag äntligen en bra dag igår, även att vi förlorade vår tennismatch(som vi egentligen skulle ha vunnit....).
I onsdags kom åskväder och regn hit, bortsett från åskan, som jag börjat tycka är lite läskig, så var det skönt med regn. DET HAR INTE REGNAT SEDAN SEPTEMBER!! Så alla älskade regnet haha.
Nu sitter jag och Amanda och väntar på Audrey. Riktigt skönt med fredag kan jag säga! I helgen ska jag se till att hitta en promklänning, om tre veckor smäller det och jag har varken kollat efter skor, klänning eller andra saker som hör till. Jag jag vara ärlig så är jag inte peppar alls, vill bara ha det over with typ. Aha nu är det skola som gäller, puss!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snälla du!!! Kan du klicka på länken och rösta på min bild?

Jag vill verkligen vinna en systemkamera!



Först måste du gilla sidan och sen klicka på bilden som det står

något med applikation sen godkänner du! Det skulle betyda mycket!



Tryck bara på länken och sedan trycker du på rösta <3

Postat av: Beata

härliga bilder! Alltid gött med fredag :)

Jag och min kompis har precis startat en modeblogg kika gärna in om du har lust / Beata (stilmagasinet)

2012-04-15 @ 22:12:49
URL: http://stilmagasinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0