I JUST HAVEN'T MET YOU YET

2012-04-06 @ 04:32:01
Tjena! Jag kom hem från dagens tennismatch för cirka en timme sedan och har hunnit med att både duscha och äta. Vädret var jättefint idag, men självklart så började det blåsa RIKTIGT ordentligt. Matchen var uppe på en kulle så det gjorde ju inte saken bättre. Det här var första gången som inte alla i laget vunnit sina matcher, Emily och jag förlorade bl.a. Motstånarna var mycket bättre än dem vi redan mött och vi har aldrig spelat i så hård vind, i alla fall inte jag. Mina solglasögon gick sönder då jag blev prickad mitt i ögat... som tur var kunde jag laga brillorna. Jag kanske får en liten bula(eller blåtira), men det syns nog inte förrän imorgon.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en bok med en kopp te. Imorgon väntar ännu en match, peppad? Njaa, mest trött haha..



Sötaste tjejen som fyller åtta om en månad, då blir det cupcake wars/dolphin tale kalas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0