MÅNDAG

2012-04-03 @ 05:02:20

Att gå tillbaka till skolan efter 2 veckor var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Jag hade inte alls stora problem att gå upp på morgonen idag, men det kommer nog imorgon. Bara för att jag pratade om snö igår så kom oväder hit idag. Vår tennis match blev inställd pga. vind och kyla och inatt ska det snöa.

Jag hade inte så mycket att göra under eftermiddagen så jag tog med mig Amanda hem. Vi har inte träffats på 2 veckor då hon har varit i Californien, San Diego, så det var trevligt att träffa henne igen. Jag har haft lite problem med vännerna de sista dagarna, men nu efter att ha umgåtts med Amanda känns allt mycket bättre.

Amanda skjutsade mig till gymmet när hon åkte hem och jag hoppade spontant på ett spinning pass. Jag som annars inte alls är något spinning fan tyckte faktiskt att det var riktigt roligt. Spinning blir det definitivt igen!

När jag kom hem tog jag en runda till King Soopers för att köpa Aloe Vera och ny solkräm(SPF 50). Jag brände mig ordentligt i helgen och det svider fortfarande, speciellt på magen. Jag drog på mig en lång tröja i skolan idag så jag kunde gå runt med öppna byxor. Brännan gjorde så ont att jag inte kunde snäppa byxorna eller böja mig ner. Igår grät jag nästan i duschen för att det sved så mycket. Läxan är lärd helt enkelt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0