TO LAZY FOR TODAY'S TO DO LIST

2012-04-17 @ 04:43:46

Hallå!

Jag känner mig lika trött idag som igår så jag ska förslka komma i säng om ett tag. Jag började dagen med att försova mig, men utöver det har det varit en riktigt bra dag. Jag har varit på socialt humör och åkte till IHOP för att äta pankakalunch med Andrea och Timber idag. Tennisen gick riktigt bra också, men jag tror ändå att jag kommer förlora matchen imorgon. Vi spelar nämligen mot ett av de bättre lagen imorgon, men jag ska göra mitt bästa, mina värdisar kommer ju och kollar trots allt.

När jag kom hem efter tennisen tog jag en långpromenad med vovven och efter det kollade jag på gossip girl. Jag har blivit SÅ himla lat. Det här är vad jag borde ha gjort idag:

Skriva två 250 ords uppsatser.
Memorera grammatik till provet på torsdag.
Skriva tre brev.
Städa ordentligt i källaren.
Göra en powerpoint timeline 1994-2012. (har faktiskt kommit halvvägs)

Nu ska jag nog börja på en av uppsatserna och sen ta grammaiken som godnattsaga, vilket blir om typ 10min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0