YOU DIDN'T HAVE TO CUT ME OFF

2012-04-10 @ 05:30:20

När man skriver från Iphonen rättar den inte alltid som man vill tyvärr.. Vad fasen är tränings örnen liksom? Haha det skulle stå träningsvärk..

Jaja... Vädret var underbart idag och tennisen gick riktigt bra faktiskt. Vi bollade mycket fram och tillbaka vilket jag tror behövdes. Jag ändrade min serv så den är hårdare nu, men istället går sen åt hellskotta så det måste jag jobba vidare på imorgon.

Jag satt barnvakt åt Sarah när jag kom hem, världens lättaste unge att sitta barnvakt åt. Lyckades få en del plugg gjort också, tillskillnad från andra veckor har jag ganska mycket att göra den här veckan. Imorgon ska jag lämna in en massa historia frågor och på torsdag har vi prov i samma ämne, samma dag ska jag också lämna in två uppsatser för Senior Reflection Project. Första uppsatserna jag lämnar in här faktiskt, riktigt små är de också. Jag försöker få klart så mycket som möjligt nu under april månad då jag maj redan är fullproppad med em massa roliga saker. Tennisen tar ju en del tid också så man får passa på när man kan. Pusselipuss sov så gott :)

Korina, skönaste bruden helt klart:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0