Don't you know you're beautiful

2012-02-07 @ 05:46:23

Efter en lite halv tråkig helg avslutades den med ett Super Bowl party hos Amanda med en massa vänner till hennes familj. Finalen i NFL stod mellan NY GIANTS och NEW ENGLAND PATRIOTS. The GIANTS vann, laget jag hejade på, härligt härligt!

Den här dagen har gått väldigt långsamt, men nästa vecka är bara 4 dagar lång om inte mindre än det så det är bara att längta sig igenom veckan.

Nu har vi dragit igång tennisen med fem dagar i veckan så förhoppningsvis ska jag kunna lite innan det är dags för try outs. Om jag inte kommer med blir det track i stället, löpning igen. Men tennis med mins favoriter skulle vara roligast. Det skulle bli galet!

Nu tittar jag på premiären av den nya TV serien SMASH. Den verkar helt ok får se vart det leder...

Puss o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0