EN SARAH OCH LOVISA KVÄLL

2012-02-12 @ 21:32:56
Gårdagen slutade med att jag och Sarah hade en sleepover. Hon ville att vi skulle va med varandra hela kvällen, och det var vi också. Jag lyckades ta en dusch ensam men annars satt vi i stort sett ihop, spelade spel, läste, åt osv. Vi skulle upp och skoja med killarna och Sarah ville upp klockan 6 och göra det, men jag lyckades övertyga henne om att vi skulle ställa klockan på 8 istället. Som tur var vaknade hon inte tillklockan så jag stängde av den och lurade henne till att sova till 9.30. Jag var så himlans trött och tror inte Sarah sovit så länge på ett tag. Steven å andra sidan hoppade till när han såg att jag var uppe innan 10.

Nu är resten av famljen och kollar på konståkning. Jag ska göra mina chores och städa samt plugga lite. Jag hoppas vi drar till gymmet ikväll för det lär behövas efter denna lata helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0