SO I SET THE WORLD ON FIRE

2012-02-16 @ 06:39:40

Hej!

Egentligen borde jag ligga och sova nu. Klockan är halv elva och jag har engelskaprov imorgon och borde spela gitarr innan jag lägger mig. Att gå igenom provet måste dock hinnas med, annars dör jag.

Som tidigare inlägg nämnde så var jag med brudarna och åt på Ihop imorse. Det blev vår alla hjärtans dag grej till varandra. Bortsett från min sovmorgon har jag haft fullt upp idag. Efter skolan kom jag hem, svarade på mail osv. angående mina kursval till nästa höst. Och hör och häpna...jag var ute och sprang!!! Det är inte ofta jag tar tag i mog själv och gör det så nu känner jag mig stolt över mig själv.

Jag pratade med Elsa i flera timmar, att det ska vara så svårt att lägga på luren ibland... Jag klippte håret idag också, syns inte så mycket men det är lugnt. Det ser ju långt ut i alla fall. Godnatt!!

Btw. har en 5 dagars helg som börjar på fredag, men jag tänkte ha en liten blogg paus. Kanske skriver lite om alla hjärtans dag osv. Vi får se helt enkelt. Hejdå på ett tag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0