DU ÄR NÅN ANNAN NU I OCH FÖR SIG

2012-01-23 @ 16:37:04

Tjenis! Helgen började riktigt bra, men tyvärr slutade inte lika bra... Jag trodde jag blivit bättre och sprang 3km men det var ett misstag och likaså att jag var uppe länge med mina kompisar. Att jag aldrig blir av med förkylningar...

Audrey och Amanda sov hos mig på fredagen och resten av helgen har jag skypat och umgåtts med mina brorsor. Grant, Lukes kompis sover hos oss hela tiden så han är typ min värdbror. De har pratat om att jag ska se den klassiska skräckfilmen, the exorcist, men dem och när vi väl skulle kolla så laggar netflix nonstop...

Jag hostar så mycket varje natt att ligger vaken i flera timmar..

Nu får vi se om jag klarar av skoldagen, bye


Kommentarer
Postat av: farmor

Kul att sjunga upp ensam. Ta och lägg till något a capella /utan komp/ och sjung något riktigt svenskt som "Uti vår hage" eller Idas sommarvisa eller liknande. Skulle vara succé tror jag! Puss och kram, farmor

2012-02-06 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0