EVERY DAY IS A GIFT

2012-01-30 @ 04:28:51

Trött är jag men förkylningen verkar ge sig, äntligen på bättringsvägen. Jag har haft en riktigt bra helg. I fredags var jag med Audrey, Aaron och David. Vi åkte runt hela stan, kul att se ghettot at night haha. Vi gjorde inte mycket annat än det och att stanna ett tag hos en polare. Kl. 2 var vi äntligen hemma och mötte upp Amanda. Sen blev det en sleepover at my house.

Vi vaknade tidigt på lördag morgon då jag och Marnie skulle iväg på en scrapbook dag. Efter att ha gjort det i 7h och ätit Arby's åkte vi hem. Jag tog en liten nap och sen åkte jag med brudarna till en annan tjej där vi kollade på Bridesmaids. Jag var så himla övertrött att jag skrattade mig igenom hela filmen. Mina kompisar här har inte sett mig på det sättet så de bara garvade och tyckte jag var konstig. Mina närmsta vänner där hemma vet nog vad jag snackar om. Sedan sov jag sött som en gris hos Audrey.

Söndag: Skype, cinnamon rolls och french toast. Åkte hem och mötte damsugaren när jag öppnade dörren. Jag drog igång med lite städningen, slängde mig i dushen och kollade på film med Sarah.

Nu måste jag ta igen lite på gitarren och försöka läsa Harry Potter. Jag bytte upp till Spanish 4 istället för 3 och just nu läser vi Harry Potter PÅ SPANSKA!! Eftersom jag påbörjade kursen ett halvår sent så har jag en del att ta igen, hela kapitel 1.... Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0