IT FEELS LIKE HOME TO ME

2012-01-31 @ 04:06:42
Hejsan! En helt vanlig måndag har ni passerat. När jag kom hem kollade jag på filmen "I am number four". Det är väl ingen höjdar film som jag skulle rekommendera men det var en skön måndagsfilm att bara ta igen dagen till.

Just nu håller jag på och väljer vilken låt jag ska sjunga den 10 mars. Det är nämligen obligatoriskt för min för att medverka i en, jag vet inte vad man ska kalla det, men en liten tävla mot sig själv grej. Vi ska antingen sjunga solo eller i en liten kör inför en jury som sedan kommer att bedömma oss på en skala från 5 till 1. Det är helt enkelt en dag då vi får veta om vi är bra på att sjunga eller ej. Jag vet att jag kan sjunga i kör så därför vill jag hellre sjunga solo för att bli bedömd på min egna röst. Jag har hittat en grabb i skolan som ska ackompanjera mig, men att välja låt är desto svårare då det inte får vara någon pop låt.

Jag har inte mycket annat att skriva om, med tanke på att det här faktiskt är min vardag nu, konstigt nog. Det får mig att undra över hur min vardag kommer se ut när jag kommer hem för efter det här äventyret borde den ju ändras lite i alla fall. Vem vet, jag kanske bara går tillbaka till hur allt brukar vara av ren vana när jag kommer hem. Det får vi se då, men det är helt klart svårt att sluta tänka på hur saker kommer se ut och vara när jag är tillbaka i mitt underbara Sverige.


Kommentarer
Postat av: ma

2012-02-01 @ 07:53:30
Postat av: mamm & pappa

Vi i underbara Sverige längtar efter dig!Med all den erfarenhet du fått i USA så kommer det helt klart bli annorlunda när du kommer hem. Kram

2012-02-01 @ 07:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0