JUST SET THEM UP

2012-01-02 @ 19:33:24

Hallå där!

Stälde kl. på 830 idag, men det var alldeles för jobbigt så jag gick upp senare och missade bion vi skull egå på, aja skit samma. Skolan börjar imorgon och jag är inte alls taggad..

Skypade med nära och kära nu på morgonen så jag har fått lite förslag på vad jag borde passa på att göra när jag är här. Just nu är jag väldigt inne på att åka till Aspen, måste bara komma på ett bra sätt att lägga fram det till värdfamiljen.

Idag ska jag göra lite shopping, gymma och ikväll blir det att äta middag med mina brudar. Jag ska försöka övertala dem att vi borde gå till Olive Garden, SÅ GOTT!!


Fin utsikt från parisehjulet hos tomten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0