NAAAAAAAAAAAAAAAJJJJ

2012-01-24 @ 04:46:12
Sov ju som skit inatt och som tur var lyckades jag överleva dagen. Efter skolan följde jag med Sarah för att sälja girl scout cookies samt hämtade upp något jag visar er en annan dag. Förkylningen verkar inte ge sig, alla utom min värdmamma är sjuka nu... Imorgon är en viktig dag så jag ska se till att gå och lägga mig tidigt och förhoppningsvis sova en hel natt. Skulle kännas bra om halsen gav sig i alla fall.

Under kvällen har vi kollat efter biljetter till the book of mormon musikalen. Det är samma personer som skrivit South Park(som förövrigt utvecklades och finns här i Colorado) skapade denna Broadway musikal. Den ska enligt reviews vara århundradets musikal(kul att bara 12 år har gått haha). Biljetterna i Denver ligger just nu på 4000kr/utsålda så det blir nog inget, men det hade verkligen varit grymt kul att gå och kolla och lyssna på, nästa gång jag är i USA då jävlar ska jag se den, även om jag ska behöva gå ensam.

Klockan är snart nio så jag ska hoppa in i duschen och sen sussa sött.

Fejn bild på mig och Sarah, hon älskar pingviner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0