YOU NEVER SHINE IF YOU DON'T GLOW

2012-01-11 @ 18:25:19
Häj fäns!

Har mått super sedan i fredags. I måndags hade jag en så himla underbar dag. Gick runt med ett stort leende på läpparna och bjöd på mig själv hela dagen. Kändes som att jag var mitt riktiga jag. Det är lite svårt att vara sig själv här ibland, men nu verkar det ha släppt, mycket pga. mina underbara vänner tror jag. Dagen slutade tyvärr med att jag fick magont..

Igår var också en bra, även att jag var trött så susade dagen förbi hyfsat fort. Stannade kvar med guitar club efter skolan och lärde mig några småsaker, härligt. Kom dessvärre hem sent. Slängde i mig lite mat, promenerade till Audrey och sedan åka vi tillsammans med Amanda och kollade på årets basketmatch. Vi spelade mot rivalerna så det var ett jävla liv. Vi brukar vinna över dem på football och förlora på basket. De flesta trodde att vi skulle förlora med stora siffror, men istället blev det en riktigt jämn och spännande match. Den slutade med förlust dock, men det är okej, vi tar ju dem på football!!

Idag har jag sovmorgon till 12, SÅ skönt! Fick i mig lite frukost för ett tag sen, ska snacka lite med mamsen och papsen, städa och sen kommer Amanda och Audrey och hämtar upp mig. Ska bli skönt med bara två lektioner idag, Spanska och Gitarr!! Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0