AIR FORCE ACADEMY

2012-03-25 @ 06:47:07
Tjena!

Lördag har helt klart varit en händelserik dag. Jag gick upp tidigt, 10.00, och gick ut med vovven i det fina vädret. Sedan fixade jag lite här hemma och sen åkte jag spontant med grabbarna i familjen till the air force academy, där min värdpappa också jobbar. Vi kollade på en lacrosse match, första jag någonsin sett. Sedan fick jag en guidad tur inne på campuset. Såg hur det såg ut där Steven jobbar osv. Jag blir lika imponerad av vad han jobbar och har jobbat med varje gång, han är helt klart riktigt flitig.

När vi kom hem drog jag igång med att städa och lite senare kom Andrea hit. Vi gick och köpte glass på Dairy Queen, gott gott! Imorgon bär det av på utflykt med familjen. Vi kommer vara borta ett par dagar och jag vet inte om jag kommer ha möjlighet att uppdatera något. Det är bäst att jag sätter igång med packningen nu. Klockan är redan halv elva. Ha det bra!!























Listan på saker jag vill göra när jag är i Colorado. Det är bara 2 månader och 2 dagar kvar till jag lämnar denna fina stat(för att åka på semester i Florida) så jag få se till att ta vara på tiden nu och att använda den ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0