ONSDAG MARS 14

2012-03-14 @ 17:17:03


Hejsan! Har suttit och väntat på Amanda och Audrey i 40 min nu... Kul. Igår vann alla i laget sina matcher, bra jobbat! Gick lite sådär för mig och Audrey(koncentrationsproblem), men vi vann lätt i alla fall. Åkte med mina två brudar till Sonic efteråt. Känner på mig att det kommer bli en rutin efter varje match. Idag ska vi ta lagfoton och imorgon har vi en till match.

Angående utegångsförbud: Blev ett missförstånd om vart jag befann mig en kväll. Skulle sova hos en kompis, men på vägen dit åkte vi förbi en annan kompis och blev kvar där då vi inte hade någon skjuts till tjejen vi skulle till först. Det är typ det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0