SUMMERING AV DET SENASTE

2012-03-22 @ 01:39:19

Hejsan!

Avslutade nyss ett intressant samtal med min värdpappa, Steven. Han har jobbat med så intressanta saker, utvecklingen av kärnvapen, sänt ut satelliter i rymden osv. Inspirerande! Han gjorde sin major i historia och har verkligen koll på allting som hänt i världen och vad som skulle hända om det blev krig igen. Samtal soom dessa kommer jag verkligen sakna. Det är ju bara 2,5 månad kvar till jag är hemma i Sverige igen. Tiden går alldeles för fort, vekligen!!

Under helgen som varit har jag varit ute och ätit, varit på bio, sovit hos Ingrid och sett en high school musikal, tränat ordentligt och umgåts med vänner och famlj. Igår var jag, Marnie och Luke som sagt i Garden of the Gods. Det ligger på andra sidan stan, och jag har åkt igenom stället flera gånger, men nu blev det äntligen ett riktigt stop. Vi läste på lite om historian, såg en film inne i the visitor center osv.

På söndag drar vi till the Grand Canyon, så det här var en riktigt bra försmak inför resan




The kissing Camels


Marnie och Luke




Luke och hans kompis Chase


Brorsan och jag


Fin utsikt över Pikes Peak












Fin fågel


Våtecken


Vårtecken

Stötte på en flock rådjur på vägen, kunde gå sjuk nära


Pikes Peak och Garden of the Gods


The balancing rock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0