TENNIS, BABE

2012-03-15 @ 14:27:03

Godmorgon!

Slutade med att jag väntade två timmar på mina vänner igår morse, hissa om jag var irriterad? Solen sken ordentligt underträningen på eftermiddagen vilket var underbart. Jag och min partner Emily var tvungna att utmana två lite mer erfarna spelare om vilket lag vi skulle hamna i. Vi hamnade i Varsity som 3:e dubbel, gutt! När jag kom hem vid 5 tiden tig jag en 50min promenad med vovven. Det var så underbart ute!!

Idag har jag match igen, kul! Bilderna nedan är från bär jag och Audrey solade innan matchen i tisdags samt promenaden med chuck, härligt!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vädret ser ju toppen ut. Hur brukar det vara i slutet maj. Svensk sommar?

Kul att det går bra med tennisen. Puss & Kram mamma

2012-03-16 @ 11:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0