SWAGIE

2012-05-02 @ 06:16:13
Hejsan!

Spirit week den här veckan, alltid lika kul. Igår klädde vi oss i en och samma färg och idag var det swag day. Riktigt roligt, tyvärr har jag inga bilder då min Iphone är död....... fuck. Imorgon är det surf n' slope day, men jag jag ska nog inte klä upp mig. Vi har nämligen Senior Breakfast imorgon(måste vara i skolan 7.30 som alla andra elever...) Alla går finklädda och äter frukost buffé tillsammans. En timme senare kommer alla föräldrar och då får vi våra caps and gowns, folk håller tal och the senior slide show visas. Blir jobbigt att gå upp tidigt imorgon så jag ska hoppa i säng nu.
På torsdag har vi regionals(tennis) så jag är ledig hela dagen + att vi har Senior Prank Day, so fuuunnnn!!! På fredag har vi state hela dagen + Senior Skip Day + Senior Sunset och på lördag Prom. Mycket som händer denna vecka, ska bli skönt att ha den överstökad för det är så mycket som ska fixas och donas med. Goodnight!


Miss the football season.. :(

Kommentarer
Postat av: sofia

så himla söt hjärtat

2012-05-02 @ 22:48:35
URL: http://septemberbarn.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vilket fotbolls fans!!!

2012-05-04 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0