HAR DU EN FAMN FÖR MIG

2010-04-24 @ 18:56:51
Sitter just nu med handen i chips skåler och lyssnar på Melissa Horn, underbart!
Måste säga att det var riktigt mysigt att gå på stan idag. Tror att de sjöng på två olika ställen, studenter som spelade musik och dansade, någon som hade svensexa, en massa stånd på torget som sålde fina saker. Sen hade Gamla Linköping också tagit sig in och hade en liten fin marknad. Kände mig så tyungen att köpa en strut karameller, precis som när man var liten. Och inte nog med detta lyste solen vackert. Satt och fikade med familjen och familje kompisar sedan fortsatte jag att gå runt med Pettan och Fidde.
Kom inte hem med någon klänning, blev en vit skjorta istället.
Skulöle egentligen ut på fest ikväll men det blev ändrade planer och istället står jag och strycker medans m&p har förfest med sina kompisar här hemma. Livet leker..!
Puss!


Kommentarer
Postat av: karin

svar: 9 maj gulle!

2010-04-25 @ 12:57:08
URL: http://kariinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0