7-DEC MIN BÄSTA VÄN

2010-12-07 @ 18:51:36

Vänner av alla dess slag, underbara. Problemet med mig ibland är väl att jag har för många vänner, hinner inte umgås och lägga ned så mycket tid som jag vill på dem.

De jag umgås mest med just nu är Anna, Karin, Schöld och Kalle, på så sätt skulle man väl kunna säga att det är mina bästa vänner. Men sen finns ju dem som inte bor i samma stad som mig, typ Hanna, Jacob och Sixten. Det är nog dessa vänner som vet mest om mig, som jag berättar allt för, eller ja nästa allt  ;). 
Sofia(bengan), Amanda och Lisa känner mig väldigt bra. Typ hur jag reagerar i situationer, min panik, ångest och gråt men också det pillimariska och glada jag. Lika väl känner jag dem, tror jag. Cornelia får inte heller glömmas.

Jag kan inte bara bestämma mig för en, alla är så bra. Annars skulle jag nog inte ha något att göra med dem.

Anna Lärde känna henne via konfirmationen för 2 år sen och sedan dess har vi suttit ihop. Kvinnan vet nästan allt om mig. Det är ofta Anna som får utstå mina galna idéer men också henne jag frågar en massa dumma och inte dumma saker och frågor. Det är inte bara hon och jag som kommer bra överänns utan också våra föräldrar(lika mammor) så ibland ses vi också med familjerna. Anna och jag går i samma klass. Hon får ofta genomlida mina kramar och pussar på kinder när jag är i behov av närhet. Litar på henne till tusen och gillar när hon blir tjurig på sin familj framför mig(lovisa skrattar haha). När jag gråter skrattar hon, har dock inte upptäckt hur det är när hon gråter, ska jag skratta då? Puss

Karin Lärde jag också känna via konfirmationen. Vi brukar gå prommenader om kvällarna och hon brukar visa mig sina danser, mihi. Jag brukar även kolla på hennes dans uppvisningar. Riktigt kul! I Vintras var vi i Österrike och hade galet kul. I somras spenderade vi tre veckor tillsammans med jobb och andra härliga människor. Karin är ständigt glad, vilket gillas. Hon är duktig på att dansa, sjunga och spela gitarr. Piano tror jag också hon kan lite. Varför ska alla i min omgivning vara så musikaliska, jag känner mig ju så dålig. Haha! Men kul är det. Fota brukar vi göra i mängder. Resultaten brukar också bli bra. Kallas kaka.

Schöldis Denna galna människa brukar jag också prommenera med, vi går i samma klass, har samma humor, intressen osv osv osv. Ska på tal om promenad ut och gå med henne och Kaka nu.

Hinner tyvärr inte skriva mer.  :*





Kommentarer
Postat av: kaka

hjärtahjärtahjärtahjärtahjärta

2010-12-07 @ 23:56:37
Postat av: annapanna

gulleplutten!

älskar alla din galna ideer och alla våra djupa konversationer. och dina pussar och kramar är bara för mysiga, kan inte få nog av dig helt enkelt.

2010-12-08 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0