8- DEC MIN DRÖM MAN

2010-12-08 @ 20:37:32
Min dröm man har jag redan presenterat för er, han bor i Australien. Sofia Bengt ska snart åka dit så jag har bett henne leta upp honom. Haha!

Dröm man kan ju vara så olika, insida/utsida? Kör på utsidan:

Jag gillar långa killar med fina ögon som är musikaliska. Sen får de gärna lukta väldigt gott också. Stort plus på att han är smal och vältränad. Han får gärna ha mörka färger/drag och skägg stubb, tycker det är hur hett som helst. Dock inte på små killar, men har man gått ut gymnasiet då jävlar.. hah!



Sen kan man ju gå vidare och vidare och vidare, hur långt in på detaljer som helst, men den mannen finns nog inte ens.

Ska förmodligen ut på ännu en promenad med Kaka och Schöldis snart :)

Kommentarer
Postat av: kakaaaaaaaaaaaaaaaa

åh han är också lite av min drömman! så sjuuuukt snygg!

2010-12-08 @ 23:30:05
URL: http://kariinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0