IT'S DECEMBER BABY

2010-12-06 @ 21:56:20
Hihi! Tänkte skriva en sån här, samma som alla andra håller på med men det kan vara lite kul. Har ändå suttit och skrivit en massa lösa dokument och papper om vad jag tänker på runt här i rummet ;) Börjar inte förrän i morgon. Är alldeles för trött för att börja nu, puss!

1 December – Om mig

2 December – Min första kärlek

3 December – Min familj

4 December – 3 saker jag ska göra innan jag dör

5 December – Vad är vänskap?

6 December – Det här är jag beroende utav

7 December – Min bästa vän
8 December – Min dröm man
9 December – En kväll jag minns
10 December – Det här hade jag på mig i dag
11 December – 5 favoriter

12 December –Det här får mig att gråta
13 December – Min önskelista

14 December – En kväll jag minns

15 December – Det här saknar jag
16 December – Det svåraste jag varit med om

17 December – Mitt favoritminne

18 December – Min favoritfödelsedag

19 December – Detta ångrar jag

20 December – Den här månadens topp- och bottennapp

21 December – En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig

22 December – Det här upprör mig

23 December – Det här får mig att må bättre

24 December – Min Julafton
25 December – En första

26 December – Mina rädslor

27 December – Min favoritplats

28 December – Mina drömmar
29 December – Min bästa julklapp

30 December – Favoritlåt

31 December – Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0