TILLBAKA I LINKÖPING

2010-02-24 @ 22:42:59
Hey ho! Tillbaka nu. Vi åkte ner till stationen och chansade på att kunna hoppa på ett tåg. Och till slut, 4timmar försenade kommer vi hem till Hanna i Uppsala! Men vi hade det roligt ändå och gjorde det bästa av situationen. I måndags åkte vi in till STHLM och shoppade, åt mat och mötte upp vår saknade vän Jacob, som rest ända från småland. Såklart var tågen försenade in till huvudstaden och tillbaka men, men vi överlevde. SJ bjöd faktiskt på Chokladbollar och Te!
I går åkte vi skidor, väldigt roligt...förutom kylan och att det inte fanns pjäxor att hyra i min storlek och att jag fick åka i ett par 44or i stället(obs. såå stora fötter har jag INTE!). På kvällen hemma hos hanna hade vi det super kul, jag tror nog aldrig att jag har skrattat och gråtit så mycket!
Idag gick vi runt lite i Uppsala, fikade och väntade på tåg..som var försenade osv.
Förstår att ni tycker att det är hemskt intressant att höra om alla inställda tåg.

Men annars kort och gott; hade jag det svinbra, kändes toppen att träffa mina saknade små krabater igen, blir så glad av dem! Vaknar på morgonen med ett leende på läpparna som sedan utvecklas till gapskratt åt ingenting.

Förutom det så har vi fotat hur mycket som helst, så bilder kommer när jag har laddat in alla.

Här är några i alla fall, många av dem vi har tagit kommer inte visas för offentligheten, de är helt enkelt för fula!:p





fråga mig inte vad jag gör med min hand?! :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0